12 Aralık 2011 Pazartesi

Müzik dersi Müzik aleti yapma :)

Sevgili öğretmenim ve arkadaşlarım ben bu ödevi yapmadan önce bir araştırma yaptım. Öncelikle tef yapımlarına baktım daha sonra bana en uygun olanı seçtim.
      İlk iş olarak mukavvayla tefimin kenarlarını ve zil koyma yerini yaptım sonra tef için aldığım zilleri kırdım ve onları ayırdım. Sonra zilleri içten bantlayarak taktım :)
      Ardından tefimin ölçüsünde röntgen filmi kestim.  Röntgen filmimi çamaşır suyundan bir gün beklettim. Ama gerçekten bir gün beklettim. Sanırım fazla bekletmişim çamaşır sulu röntgen filmin altında bulunan tepsinin rengi atmış ve röntgen filminde leke yapmıştı :D

Bende mecburiyetten röntgen filminin üstünü renkli kağıtlarla kapattım.Sonra kenarlarını süsledim denedim ve çok güzel ses çıktı. Sanırım bu işi becermiştim :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder