12 Aralık 2011 Pazartesi

Müzik etkinliklerinde Araştırma sayfa 16 Müzik etkinliği planlama

DEĞERLENDİRME: Şimdi ben videolar dışında da etkinlikleri nasıl yaptığımı anlatayım. Öncelikle çocukları sırayla oturttum. Sınıfta hakimiyet kurmaya çalıştım. Başarabilmiş miyim Erman Öğretmenim siz karar verin :D Çocuklar oturduktan sonra şarkı hakkında bilgi verdim sonra parmak oyunu yaptırıp öğrencileri şarkıya hazırladım. Parmak oyununun ardından esas şarkıya geçtim esas şarkıyı öğretmek biraz daha zordu bayağı bir tekrarlattırdım.Ama onları videoya çekmedim.Çünkü şarjı azdı :( Haftaya anasınıfına gittiğimde çocuklar beni gördüğünde 'Aaa ben seni hatırladım kardan adam şarkısını öğrettin' dediler ve hep bir ağızdan söylediler. :) Yerim onları...Ben bu etkinliği Cumhuriyet İlk. Okulu Anasınıfında yaptırdım Sınıfın ismi yıldızlar sınıfı şarkının konusu kış şarkı adı kardan adam yapalımdır. Yaş grubu altı yaştır Materyali yoktur ve sınıfta yapılmıştır Neredeyse otuz dakikada tamamlanmıştır Yöntemimde tümdengelimdir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder