4 Mart 2012 Pazar

ERKEN ÇOCUKLUK VE Ö.E.İ.V.K. ARAŞTIRMA ÖDEVİ SAYFA 56

ALTIN NOKTA KÖRLER VAKFI GÖRME ENGELLİLERİ OKULU ZİYARETİMİZ :)
Görmek... Görmek sizce nedir ? Hissetmek mi ? Yaşamak mı? Yoksa mutlu olmak mı ? Bence hiçbiri. Görmek İSTEMEKTİR.! Ben bunu o gün çok iyi anladım. İçeri girer girmez bir çaresizlik kaplamıştı içimi. Ya da bana öyle geliyordu Üstümde kocaman bir yük varmış gibiydim Güçlükle nefes alıp veriyordum Sevecen olmaya çalıştım ama yapmacıklık yapmadım. Girişte kapıların dışa doğru açılmasından ötürü ters yöne çekmiştim kapıyı. Başka zaman olsa utanır hatta kıp kırmızı olup Kahretsin rezil oldum!  derdim Ama bu sefer bambaşkaydı öyle demedim üstelik yanımda arkadaşlarımda vardı İçeride oranın hizmetlisi çok tatlı  bir hanım efendi bizi karşıladı. Çok sıcak kanlıydı Rüştü Akın KTVM Lisesinden geliyoruz röportaj yapmak istiyoruz dedik ve bize bir dakika beklememizi söyledi Bir odaya girdi ve  tamam röportaj için gelebilirsiniz dedi. İçeri girdik uzun boylu orta yaşlı kalıplı ve oda içerisinde güneş gözlüğü takmış bir beyefendi  gayet güzel temiz giyinmiş birisi. İçeri girdiğimizde bize elini uzattı bir an eli boş kalınca hemen elimi uzattım o anda anlamıştım görmez olduğunu röportajımıza başladık yüzüne bakmamaya gayret ettim İnsanlara farklılıklarından ötürü dik dik bakılmasından hoşlanmıyordum KÖR olsalar bile Çok şaşırmıştım bize psikolog olduğunu söylemişti Hemde İstanbul üni. mezunuydu. Dayanamadım ve röportaj sonunda nasıl görmez olduğunu sordum. Öğrendim ki 5 yaşındayken daha sokakta oynarken kireç kuyusuna kafa üstü çakılmış ve görmez bireylerinin arasına katılmış Ama hiç UMUDUNU KAYBETMEMİŞ ! olayda bu değil mi umut ve azim sadece bunlar gerekli değilmi başarı için Ben o gün anladım ki engel yoktur setler yoktur sadece kazalar vardır ve etkileri onların çözümü içinde sadece azim ve umut Ve bundan sonrada şöyle bir söz kullanmıycam YAPAMADIM DEĞİL YAPMAK İÇİN YETERİNCE İSTEMEDİM !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder