4 Mart 2012 Pazar

Gelişim Alanları Sayfa 105 Yaratıcılık İle İlgili Öykü Oluşturma

LANETLİ GÜN :(
O gün okula gitmemek için anneme yalvarıyordum Her çarşamba olduğu gibi.. Teknoloji tasarım dersi vardı o gün Ben ne yapsam öğretmenim beğenmiyordu benim yaptığımı saçma geliyormuş ona göre :(  Annemi kandıramamıştım eli mahkum okula gittim Öğretmenim sorunlara çözüm için 1. ders düşünmemizi istedi Sorun olarak trafiği düşündüm çözüm olarakta arabaların üzerine takılacak olan acil helikopter pervanesiydi bana göre çok güzel bir fikirdi Sanırım bu sefer olmuştu Öğretmenimiz 2. ders geldi ve bize sorunlarımızla çözümlerimizi okuttu sıra bana gelmişti Ayağa kalktım ve okudum bir anda tüm sınıf ve öğretmenim gülmeye başladı Ben hariç herkes gülüyordu Ne olduğunu anlamaya çalıştım Öğretmenim Halecim bunu nasıl geçekleştireceksin dedi Kahkaha atarak gülmekten gözünden yaş gelmişti O anda yerde bi delik açılsın bende o delikten aşağıya çiçekli yorganımın altına süzülmeyi istemiştim ama olmadı o günden sonra teknoloji ve tasarım derslerinden nefret ettim ve yaratıcılığımın üstüne sanki bir ateşin üstüne su serpilmiş gibi bir şeyler olmuştu O gün and içtim eğer ben ölmeden öyle bir icat yapılırsa o hocaya göstereceğiiim !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder